Studija pokazala da precenjujemo hitnost primljenih e-mailova

M.D.
Nov 14 2021

Nova studija otkrila je da ljudi koji primaju poslovne mejlove van radnog vremena često veruju da su oni hitniji nego što to misli osoba koja ih je poslala.

Laura Giurge i Vanessa Bohns, sa Londonske poslovne škole, u svom istraživanju izvšile su osam eksperimenata u kojima se posmatrala razlika između toga kako su pošiljaoci i primaoci doživljavali hitnost odgovora na poslati e-mail.

Rezultati su otkrili da u proseku, oni koji su primili e-mail van radnog vremena smatrali da moraju da odgovore 36% brže nego što je to očekivala osoba koja ga šalje.

Studija je takođe pokazala da ljudi koji su primili e-mail van radnog vremena, doživeli ove poruke stresnije u odnosu na pošiljaoca.

Istraživači napominju da je ovu razliku moguće smanjiti dodavanjem napomene u e-mailu, kojom bi se primaocu stavilo do znanja koliko je poruka hitna i kada pošiljalac očekuje odgovor.

Giurge i Bohns su za The Wall Street Journal ukazale onima koji šalju elektronske poruke van radnog vremena da ne mogu očekivati odgovor sve dok se primalac ne vrati na posao. Ukoliko je e-mail zaista hitan, to svakako treba posebno istaći i napomenuti kako ne bi dolazilo do zabuna.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik